ZamknijSearch
Panel Logowania Wyszukiwarka
ReturnUrl
Rejestracja Przypomnij Hasło
Pomoc Giełda Terminów
Dodaj do ulubionych

Aby dodać ogłoszenie do Giełdy Terminów postępuj według następujących kroków: 

 

 

Musisz być zalogowany i zarejestrowany w Naszym Systemie.

Zrejestrować możesz się korzystając z Panelu użytkownika w górnym prawym rogu strony. Panel Logowania otwiera się po klknięciu w niego.

Aby dokonać rejestracji, kliknij w przycisk "Rejestracja"

 

Pomoc - Portal Ekstra - Wesele
   

Podczas rejestracji zaznacz opcję "Dostęp do giełdy" i wypełnij obowiązkowo wszystkie pola oznaczone gwiazdką.

Im więcej danych kontaktowych podasz, tym łatwiej będzie osobom zainteresowanym Twoją ofertą skontaktować się z Tobą.

 

Jeśli rejestracja przebiegła pomyślnie zostaniesz o tym poinformaowana(y) przez system, a na adres e-mail podany przy rejestracji zostanie wysłana wiadomość umożliwiająca aktywację Twojego konta. 

 

Pomoc - Portal Ekstra - Wesele
   

Po aktywacji swojego konta, możesz cieszyć się wszystkimi funkcjonalnościami Naszego serwisu, w tym
Giełdą Ogłoszeń. Jeśli przejdziesz do zakładki "Giełda Terminów" pojawi się opcja
"Dodaj Ogłoszenie". Kliknij w ten przycisk. 

 

   

Wybierz kategorię do jakiej chcesz dodac ogłoszenie z rowzwijanej listy. Następnie Podaj Nazwę.
Ta nazwa będzie wyświetlana jako tytuł Twojego ogłoszenia na liście.

 

   

Opisz co dokładnie chcesz sprzedać/zamienić lub czego poszukujesz. Przede wszystkim zawrzyj w ty,
polu informacje o dacie
 na jaką zarezerwowany jest termin. Czy jest to sala weselna, zespół, może
fotograf albo inny zarezerwowany termin. Im więcej informacji podasz tym lepiej. 

 

   

Podaj ewentualną cenę i okres ważności ogłoszenia. Okres ważności to czas przez jaki ogłoszenie będzie wyświetlane na Naszym portalu.

Przed upływem tego terminu, dostępna jest możliwość przedłużenia na następny okres poprzez opcję edycji ogłoszenia.

Pomoc - Portal Ekstra - Wesele
       

button