ZamknijSearch
Panel Logowania Wyszukiwarka
ReturnUrl
Rejestracja Przypomnij Hasło
Giełda Terminów - kolejna funkcjonalność specjalnie dla Was!
Rss Dodaj do ulubionych
Data publikacji: 2010-03-31 14:09:48
Komentarzy: 0

Czasem zdarza się tak, że wesele zostaje odwołane...Nie jest to nic przyjemnego, ale takie sytuacje też mają miejsce i trzeba  stawić czoła rzeczywistości. Nie wszystko jednak stracone, chcemy pomoć Ci tak, aby nie wszystkie wysiłki poszły na marne.

Dlatego oferujemy Wam jedyną w swoim rodzaju Giełdę Terminów. Miejsce gdzie możecie "sprzedać" zarezerwowane przez Was: sale weselne, terminy ślubów, kamerzystów, fotgorafów, zespoły...Innymi słowy przynajmniej część poniesionych kosztów zostanie odzyskana.

Wystarczy zarejestrować się w naszym serwisie aby móc skorzystać z tego wyjątkowego rozwiązania. Po zarejestrowaniu będziecie mieć możliwość znalezienia kogoś kto z wdzięcznością przyjmie Waszą ofertę.

 

Aby dodać ogłoszenie do giełdy terminów pamiętaj o: 

 

  1. Musisz być zalogowany i zarejestrowany w Naszym Systemie. Zrejestrować możesz się korzystając z Panelu użytkownika w górnym prawym rogu strony. Panel Logowania otwiera się po klknięciu w niego. Aby dokonać rejestracji, kliknij w przycisk "Rejestracja"
    Pomoc - Portal Ekstra - Wesele
  2. Podczas rejestracji zaznacz opcję "Dostęp do giełdy" i wypełnij obowiązkowo wszystkie pola oznaczone gwiazdką. Im więcej danych kontaktowych podasz, tym łatwiej będzie osobom zainteresowanym Twoją ofertą skontaktować się z Tobą.
    Rejestracja na portalu ekstra-wesele.pl
  3. Jeśli rejestracja przebiegła pomyślnie zostaniesz o tym poinformaowana(y) przez system, a na adres e-mail podany przy rejestracji zostanie wysłana wiadomość umożliwiająca aktywację Twojego konta.
  4. Po aktywacji swojego konta, możesz cieszyć się wszystkimi funkcjonalnościami Naszego serwisu, w tym Giełdą Ogłoszeń. Jeśli przejdziesz do zakładki "Giełda Terminów" pojawi się opcja "Dodaj Ogłoszenie". Kliknij w ten przycisk.
  5. Wybierz kategorię do jakiej chcesz dodac ogłoszenie z rowzwijanej listy.
  6. Podaj Nazwę. Ta nazwa będzie wyświetlana jako tytuł Twojego ogłoszenia na liście.
  7. Opisz co dokładnie chcesz sprzedać/zamienić lub czego poszukujesz. Przede wszystkim zawrzyj w ty, polu informacje o dacie na jaką zarezerwowany jest termin. Czy jest to sala weselna, zespół, może fotograf albo inny zarezerwowany termin. Im więcej informacji podasz tym lepiej.
  8. Podaj ewentualną cenę i okres ważności ogłoszenia. Okres ważności to czas przez jaki ogłoszenie będzie wyświetlane na Naszym portalu. Przed upływem tego terminu, dostępna jest możliwość przedłużenia na następny okres poprzez opcję edycji ogłoszenia.
  9. Giełda Terminów portalu ekstra-wesele


Data dodania 2010-03-31 14:09:48
Prześlij przyjacielowi
*
 
*
 
*
 
*
 
*